16.3.08

Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω τα όσα έχουν συμβεί από την τελευταία φορά που πόσταρα... Γι' αυτό λοιπόν δε θα το κάνω.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι άλλαξαν πολλά πράγματα. Τολμώ να πω ότι ανατράπηκε όλη μου η ζωή. Αυτό βέβαια το λέω ελπίζοντας ότι καθώς το διαβάζετε θα αφαιρέσετε ό,τι βαρύγδουπο και δραματοποιημένο κουβαλά και θα το ακούσετε απλά, όπως ακριβώς το εννοώ.

Ανατράπηκε όλη μου η ζωή.
Γκρεμίστηκαν κάστρα που νόμιζα πως ήταν γερά, ταυτόχρονα όμως φύτρωσαν από μέσα μου λουλούδια!
Κατέρρευσα και μάτωσαν τα γόνατά μου από το ξαφνικό πέσιμο, αλλά είμαι πάλι όρθια στα πόδια μου!
Τρόμαξα από τη λάμψη που εμφανίστηκε μπροστά στα θολωμένα τότε μάτια μου, μα όπως και να το κάνεις ήταν λάμψη!
Ερωτεύθηκα!




...το σκέφτηκα πολύ. νομίζω πως ήρθε πια η ώρα να χαιρετήσω - «προς το παρόν;», δεν ξέρω.

σας αφήνω συστήνοντάς σας έναν καινούριο μου φίλο και αφήνοντάς σας με την εικόνα του παρέα. δε μιλάει πολύ... μόνο κουνάει τη μυτούλα του χαριτωμένα. κι αν το θελήσει - μόνο τότε - γυρνάει λίγο το αφτί του προς το μέρος σου αν σε ακούσει να τον φωνάζεις «Free Will» (ναι, είναι συμβολικό..!).
.
.
.
.
.

υ.γ. ευχαριστωωώ

4 σχόλια:

music is my drug είπε...

η γραμμή αναβοσβήνει εδώ και ώρα
με περιμένει να γράψω κάτι
να την σπρώξω μπροστά
βάζοντας λέξεις
σχηματίζοντας γράμματα


μάλλον δεν μας νοιάζει και πολύ
να την αφήσουμε να αναβοσβήνει
εκεί.....ε?

καλύτερα να προχωρήσει
η γραμμή της ζωής μας
κι ας κάνει καμπύλες
που και που


φιλί

G.V.G_Ps είπε...

είναι από τα πιο 'όμορφα' comments που έχεις κάνει ποτέ!

... και σου απαντώ συμφωνόντας..
«καλύτερα να προχωρήσει η γραμμή της ζωής μας κι ας κάνεί καμπύλες που και που»

σε φιλώ

Blury mind είπε...

Να Προσεχεις..

G.V.G_Ps είπε...

i will!