22.12.07

ενοχές παντού
σε ό,τι κι αν κάνεις
για ό,τι κι αν κάνεις
επειδή το κάνεις
μα
απ’ ότι λες
έχεις μάθει πια να τις αναγνωρίζεις και να τις δείχνεις με το δάχτυλο
σα να μη σε νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι
λες τα πάντα
με χαμόγελο
λόγια και ιστορίες αλλόκοτες
είναι όλη σου η ζωή που μου τη δίνεις έτσι
φρίκη καλυμμένη με αστεία
σου προσφέρω κι εγώ τη φρίκη μου και μοιάζει λιγότερο τρομακτική
με φέρνεις κοντά στο ακραίο
το δικό σου
και
το δικό μου
με τρόπο που δε φοβίζει

κάνεις τους ανθρώπους να σου μιλούν
σε είχα παρεξηγήσει...

3 σχόλια:

anyone είπε...

όλως παραδόξως πάνω σε μια αγαπημένη μου φωτογραφία υπαρχεί το moto: why care about other people's respect?:P



..νομίζω ότι ακόμη δεν έχουμε αγγίξει καν τις άκρες του εαυτού μας: δεν ξέρω βέβαια για ποιόν είναι ευχή και για ποιόν κατάρα..

[UKUMUTU] είπε...

ε....απλώς να πω...καλή χρονιά...

G.V.G_Ps είπε...

^ anyone, ίσως και να 'χεις δίκιο... μπορεί να μην τις έχουμε καν πλησιάσει. κι αν όντως είναι έτσι τότε εύχομαι ποτέ να μη χρειαστεί να αναγκαστούμε να αγγίξουμε την ακρότητά μας, ποτέ να μη χρειαστεί να ανακαλύψουμε πόση δύναμη κρύβουμε μέσα μας. γιατί θα τρομάξουμε από τις ίδιες μας τις δυνάμεις... έτσι μου είπε πριν από λίγες μέρες ένας πολύ καλός μου φίλος. και νομίζω πως ξέρει τι λέει...

^ ukumutu, Σ' Ευχαριστώ Πάρα Πολύ!
(...οι καλύτερες ευχές έρχονται από 'κει που δεν τις περιμένεις!)
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ!