11.3.07

σ' αγάπησα
ή
σ' αγαπάω;

4 σχόλια:

Y.K.M.T. είπε...

δεν λήγει...ξεχνιέται αλλά δεν λήγει

G.V.G_Ps είπε...

... ώσπου η γη να μη γυρίζει πια
ώσπου το φως να γίνει σκοτεινιά...

boywalkinginthewoods είπε...

έχω ένα φίλο
που βρίσκει διαφορά
στο αγαπάω
και στο αγαπώ
μέσα του

ο ίδιος λέει πως
τους ανθρώπους
που αγάπησε αληθινά
δεν τους άφησε ποτέ

G.V.G_Ps είπε...

boywalkinginthewoods,

υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο αγαπάω και στο αγαπώ! ένα μόνο α δίπλα στο ω αλλάζει εντελώς τη λέξη που πια δεν έχει μόνο τέλος αλλά και αρχή. γίνεται τα πάντα. είναι σα να λες.. είσαι το Α και το Ω μου, η αρχή μου και το τέλος μου! τα πάντα!
έτσι δεν είναι;

πώς όμως να κρατήσεις κάποιον που δε θέλει...; πέρα από το να ξυπνάς πού και πού τις αναμνήσεις καταλήγοντας να κάνεις «αδικαιολόγητα» postάκια σαν κι αυτό...

Καλώς μου ήρθες!
Σα στο σπίτι σου...