2.9.07

ούτε να σε κοιτάξω δεν ήθελα, δεν μπορούσα, δεν με άφηνα, δεν επεδίωκα, δεν ξέρω... δόντια λευκά, στραβά και έτοιμα να κατασπαράξουν. δαγκώνομαι τόσο που να πονάω, μα έχει πάψει πια να μ' αρέσει. δεν έχω χρόνο να σηκώσω το βλέμμα. ακούω τραγούδια μες στο μυαλό μου κι επιμένω να τα σιγοτραγουδώ. δε θέλω να απλώσω το χέρι περιμένοντας μέχρι να νοιώσω το δικό σου να σφίγγεται πάνω του. ώρες ώρες έχω την αίσθηση ότι η ψυχή μου καθρεφτίζεται στα μάτια μου και ξεπηδά από κάθε πόρο του κορμιού μου. ίσως γι' αυτό δε θέλησα, δε μπόρεσα, δε με άφησα, δεν επεδίωξα.
δεν ξέρω...

3 σχόλια:

SnoW-wHite είπε...

Χεχεχε!Καλά έλεγα ότι ο διαδικτυακός κόσμος είναι ελεεινά μικρός,τις προάλλες!Hola συνάδελφε(ο όρος έχει πολλαπλές έννοιες)!Δεν το ήπιαμε εκείνο το ποτό τελικά! ;-)

elgalla είπε...

Χεχεχε indeed!Hola κι από μένα (επίσης) συνάδελφε![Φίλη της από πάνω:-Ρ]

G.V.G_Ps είπε...

ciao, συνάδελφοι! είδες τι μπορεί να πάθεις καμιά φορά, snow-white μου... όσο για το ποτάκι έχουμε ολόκληρη χρονιά μπροστά μας! εδώ θα'μαστε! μην ανησυχείς, elgalla, θα σε καλέσουμε και σένα... χεχε!