27.12.06

Σείστρο

Είμαι εδώ μα θέλω να γυρίσω εκεί. Είμαι εκεί μα θέλω να γυρίσω εδώ.
Δύο καλοκαίρια και τρεις χειμώνες.
Και τρένα να πάνε και να έρχονται.
Πάνω κάτω... Πάνω κάτω... Ασταμάτητα...

Χαιρετάω γνωστούς, χαιρετάω φίλους, αποχαιρετάω χρόνια...
«Καλή χρονιααά! Ευτυχισμένο το 2005 ίσως και 2006, μα στάσου, όχι... φτάσαμε στο 2007!»


Κάθε χρονιά μαθαίνουμε και κάτι καινούριο. Και αυτό το κάτι αφήνει πάνω μας ανεξίτηλα σημάδια. Σαν χριστουγεννιάτικες νιφάδες που έχουν πέσει πάνω στο παλτό μας απαλά, δίχως να τις πάρουμε χαμπάρι μα και χωρίς να μπορούμε να τις διώξουμε με ένα απλό τίναγμα του ώμου μας...

Το φετινό μου δίδαγμα...;

Ιδού :

«Τα πράγματα είναι πολύ απλά...»

...και τα τακούνια μου ηχούν στα πλακάκια του διαδρόμου ρυθμικά.

Υ.Γ. Καλή χρονιααά! Ευτυχισμένο το 2007!

4 σχόλια:

anyone είπε...

kali xronia kai se sena glikia fatsoula.....mipos na kano to moto sou praksi??tha prospathiso......filia kai efxes gia ena xrono gemato......apla gemato....

G.V.G_Ps είπε...

Ευχαριστώ, καλέ μου. Καλή μας χρονιά λοιπόν (έχω σηκώσει το ποτήρι μου και είμαι έτοιμη να τσουγκρίσουμε...τσιν τσιν)!

anyone είπε...

που εισαι?που χαθηκες???τοσος καιρος περασε και δεν εχεις γραψει τπτ......μωρο μου το εχεις......βγαλ'το να σε θαυμασω.....

G.V.G_Ps είπε...

Καλέ μου, δεν είναι οδοντόπαστα να πατήσω το σωληνάριο και να βγει...
Εξάλλου αυτό τον καιρό απολαμβάνω κουραμπιέδες και μελομακάρονα... Πού να βρω χρόνο για κατάθεση ψυχής! ;-)